Witamina C w codziennej diecie

kwas l-askorbinowy

Wspiera naturalną odporność naszego organizmu i pozwala nam cieszyć się energią. Świeże warzywa i owoce są jej najlepszym źródłem, choć wielu z nas sięga po suplementy diety, w których zajmuje ona ważne miejsce. Witamina C jest substancją bardzo ważną dla każdego z nas, a jej niedobory mogą mieć wiele poważnych konsekwencji.

Co robić, by nasza dieta mogła nam dostarczyć odpowiednich ilości tej witaminy? Z jakimi problemami muszą się borykać te osoby, które po produkty i suplementy diety z witaminą C, jak np. witamina c w proszku,  nie sięgają regularnie?
Popularna witamina C to substancja wspierająca nasz układ immunologiczny, a jednocześnie wspaniały lek, który może nam pomagać w walce z licznymi przypadłościami. Niezwykłą moc tej witaminy większość z nas docenia w okresie jesienno-zimowym, kiedy to priorytetem dla wielu osób staje się prowadzenie skutecznej walki z przeziębieniem i grypą. Witamina C pomaga nam jednocześnie w walce z wieloma innymi przypadłościami. Zmniejsza ryzyko rozwoju chorób nowotworowych, pomaga w leczeniu uciążliwych ran, chroni przed wieloma komplikacjami zdrowotnymi, których główną przyczyną okazuje się zbyt niska odporność. W jakich produktach znajdziemy witaminę C? Po jakie owoce i warzywa powinniśmy sięgać regularnie? Jeśli chcemy konsekwentnie wspierać naturalną odporność organizmu, powinniśmy możliwie jak najczęściej sięgać po surową paprykę oraz po natkę pietruszki. Są one doskonałymi źródłami witaminy C i innych ważnych dla zdrowia substancji, zatem włączenie ich do diety przyniesie nam wiele korzyści. Doskonałymi źródłami witaminy C są także owoce róży oraz wszelkiego rodzaju odmiany kapusty. Kalafior, brukselka, czarna porzeczka oraz truskawki – oto kolejne składniki zdrowej diety, dzięki której w naturalny sposób możemy wspierać odporność swego organizmu.

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy Odśwież